Умови гарантійного та сервісного обслуговування техніки.

Гарантія та сервісне обслуговування:

На товари придбані у нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 120 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначений у гарантійному талоні виробника чи паспорті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Інтернет-магазину "Pro-Shop".

                        ⭐Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

                          ⭐Гарантійний ремонт або техобслуговування касових апаратів, електронних ваг, сканерів штрих-коду та інших товарів проводиться власною сервісною службою Інтернет-магазину "Pro-Shop".

                         ⭐Транспортування виробу у гарантійний період здійснюється за рахунок користувача техніки.

Сервісна служба Інтернет-магазину "Pro-Shop" залишає за собою право відмовити у гарантії за:

  • отсутствии паспорта на изделие;
  • неполной комплектности изделия;
  • отсутствии оригинальной упаковки;
  • отсутствии сопроводительного письма с указанием дефекта изделия;
  • отсутствии гарантийного талона или необходимых записей в нём;
  • отсутствии серийного номера на изделии;
  • нарушение правил хранения,транспортирования,введения в эксплуатацию и эксплуатации;
  • выявлении механических повреждений изделий или элементов;
  • выявлении неисправностей,вызваных попадением всередину изделия посторонних предметов,жидкостей,насекомых,грызунов и т.д.
  • наличии следов постороннего вмешательства или выполнения неквалифицированного ремонта техники;
  • несчастных случаях,форс-мажорных обстоятельствах,или других причинах,которые находятся вне контроля предприятия изготовителя.

❗Покупець техніки повинен уважно ознайомитися з інструкцією з експлуатації техніки, паспортом, вивчити гарантійні зобов'язання виробника-гарантійні зобов'язання та причини відмови у наданні гарантії, зазначені в документації на техніку (паспорт, інструкція з експлуатації) є основними для прийняття рішення про гарантійний ремонт або відмову.

❗Недоліки виробу або програмного забезпечення пов'язані з його неправильним, некваліфікованим налаштуванням або налаштуванням особою, яка не ознайомилася з інструкцією з експлуатації, не можуть бути приводом для настання гарантійних зобов'язань.

Повернення товару:

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. 

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • ⭐товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • ⭐товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • ⭐збережено всі ярлики та заводське маркування.

Сервісна підтримка та післягарантійний ремонт та обслуговування:

Сервісний центр Інтернет-магазину Pro-Shop здійснює сервісну підтримку всього обладнання в процесі експлуатації. Консультації пов'язані з роботою, налаштуванням виробу в негарантійний період або не пов'язані з його працездатністю-платні! Оплата відповідно до домовленостей. 

Сервісний центр Інтернет-магазину "Pro-Shop" здійснює післягарантійний ремонт касових апаратів, електронних ваг та іншого електронного торговельного обладнання. Касовий апарат, таксометр або електронні ваги мають відповідну гарантію виробників. 

Ми готові допомогти Вам купити техніку в нашому магазині і надати гарантію виробника. Також ми надаємо гарантійну та післягарантійну сервісну підтримку на все обладнання, таке як лічильник банкнот, детектор валют, знищувачі документів і т.д.

Сервисный центр